complete

Alla inlägg under maj 2011

Av Johanna - 30 maj 2011 16:56

Hejsan!
jag tänkte bara snabbt slänga upp två nya bilder från när jag hoppade Fanny hemma för nån vecka sen.
och där är ju även mina nya tretorn

   

Av Johanna - 20 maj 2011 15:10

hejsan!

nu ska jag försöka göra ett uppryck här i bloggen.. undra hur många gånger jag sagt det? men allvarligt talat om jag ens ska ha en blogg så måste man ju trotts allt uppdatera och hålla den levande.

ska bättre mig med inläggen och försöka göra allting mera intressant för den här bloggen har varit riktigt värdelös alltså.. men nu försöker jag bättra det!

jag har använt mig av youtube och laddat upp mina videor tidigare men eftersom jag tycker deras "tvång" till google konto eller vad det nu var är onödigt och bara jobbigt så skapade jag ett videofy konto istället där jag kommer börja ladda upp mina videos från och med nu. finns en nackdel med videofy och det är reklamen innan klippen, men det får man väl överleva.

och mina älskade ridstövlar har nu gått sönder, eller dragkedjan har gått sönder och dom har "spruckit" vid foten typ.
så imorn ska jag fara och titta efter ett par marinblåa tretorn.

/ Johanna


Presentation


jag heter Johanna och jag är född 1996
Min ponny Fanny är född 1997 ett tysk ridponny/arab sto på 138cm
Jag köpte henne av en ridskola den 25/september 2009
här ser ni våran utveckling

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards