complete

Alla inlägg under februari 2011

Av Johanna - 11 februari 2011 13:32

Hejsan!:)

Nu tänkte jag ta ett "Johannas tankar/åsikter"

Jo.

Jag tänkte på en sak som sades på ponnyakuten.

ponnyakuten vet kanske dom flesta hästintresserade vad det är. Men jag förklarar lite kort., Ponnyakuten är ett läger hos Tobbe Larsson som tjejer och killar söker till om man har problem med sin ponny. som tillex. att den är rädd för att lastas. eller andra "problem"

men jag tänkte på det Tobbe nu sa om Lizas häst.

han sa att den var "vädligt väldigt dum att lasta"

vilket jag anser är SKIT SNACK!

hästen, eller i det här fallet ponnyn. Ponnyn, den är inte alls dum den är rädd. men vem skulle inte bli rädd om nån tvingade in en med linor och liknande in i ett trångt instängt utrymme!?

hästar är ju även flockdjur.

Jag tcyker det är helt fel att säga att den är dum att lasta. för dum är den inte inte alls!

om jag var tobbe skulle jag formulerat mej "lizas ponny är rädd för att lastas".

Detta kanske många inte tycker har någon betydelse? men jag tycker det.

  


Av Johanna - 8 februari 2011 06:42

Presentation


jag heter Johanna och jag är född 1996
Min ponny Fanny är född 1997 ett tysk ridponny/arab sto på 138cm
Jag köpte henne av en ridskola den 25/september 2009
här ser ni våran utveckling

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards