complete

Alla inlägg under augusti 2010

Av Johanna - 28 augusti 2010 16:20

Hejsan:)

idag då jag for till stallet gjorde jag allt som skulle göras (mocka,och sånt).

sen så red jag kanske 75 minuter

började med att rida igång henne, sen skulle jag galoppera i en "volt" och hade gjort det bra länge och från att gå lugnt och fint fick hon nån galen idé ^^ haha:D

så hon sprakade först en bakut sen en ganska stor bock^^ hihi:D

sen hoppade jag henne lite granna :)

jätte duktig häst :)

och här är två bilder från då jag hade hoppat fanny 50-60cm på payandjumpen på ridskolan, och nu saknar jag verkligen att tävla henne!

men vi kommer igång sen igen :D

      

Av Johanna - 26 augusti 2010 06:34

Hej

igår skulle ju jag rida fanny, jag hade verkligen betsämt mej, jag rider henne varje dag, för att jag vill hålla henne i form och att hon inte blir tjock.

visst eftersom hon går så mycket som hon gör är det ingen risk att hon blir tjock så snabbt som på en dag. men det känns jätte dåligt att jag inte red henne igår.

Men igår regnade det så otroligt mycket så det gick bara inte.

Men istället for jag till stallet, mockade, borstade och gosade med henne istället, vilket hon verkar uppskatta:)

idag ska jag rida på ridskolan i min hoppgrupp, men inte på fanny, sen efter ridniningen ska jag försöka skynda mej hem och rida Fanny också

Hur ska jag hinna det?^^ Äh, det går, kör på!:D

      



     

Av Johanna - 25 augusti 2010 15:37

hej!

ja denna sommar kan man inte säga annat än att det har varit skit väder!

regn,regn,regn,regn,åska,mulet,mulet,mulet,mulet,å
ska,sol

ja hur mycket regn åska och sånt som helst, och en liten liten gnutta sol i mellan åt, som vi inte sett skymten av dom senaste veckorna, och då har man rätt att klaga :D

haha, men i början och mitten av sommaren var det några riktigt fina dagar, men dom har vi inte sett på väldigt länge :/

har nyss farit och tagit in Fanny, hon har stått ute i regnet hela dan och nu tänkte jag att nu ska hon få komma in :)

igår tränatde jag konditionsträning/dressyr med henne i REGNET!

och det kommer nog bli ungifär samma sak idag ^^

hinner inte skriva mer nu, ha det bra !:)
    

Av Johanna - 21 augusti 2010 21:45

hejsan!:)

idag då jag red struntade jag i benskydden och testade att linda benen fram och inte ha nånting bak :)

hade mina svarta lindor, och det gick kanon:)

innan ridningen avr jag emd Fanny bra länge i stallet, kramades och gosade borstade kratsade, kammade och allt sånt :)

tog god tid på mej till allting :)

hon var super när jag red och allting :D

super duktig tjej! :D

dom här tre bilderna är tagna nån gång i mitten/början av Juli :)

        

Av Johanna - 21 augusti 2010 21:40

Hej!

det där "nya" jag pratat om, jag lovar ingenting om när det kommer eftersom jag själv inte vet när jag har tid och orkar börja med det^^

Men jag ska försöka göra det så snart jag kan/orkar :)

  

Av Johanna - 17 augusti 2010 22:44

Hej!:)

nu är jag för tråkig för att börja me det dära "nya" får se om jag hinner imorn,

jag lovar inget men KANSKE gör jag det imorn :)

idag då jag red Fanny hade hon ganska mycket överskotts energi smo hon behövde göra slut på så hon brallade några gånger ^^

jätte söt ponny <3

blev lite använde bilder...igen.

men jag ska bättra mej!

ha det bra!

    

Av Johanna - 17 augusti 2010 11:30

Hej!:)

nuhar jag kommit på lite nya planer, för att göra bloggen kanske lite roligare?:)

men än tänker jag inet göra det, men antagligen idag eller imorn eller så hade jag tänk börja:)

ha det bra !:)

    

Av Johanna - 16 augusti 2010 14:30

hejsan!:)

nu har jag bytt bloggardessen och hela kittet :)

nu heter bloggen: www.complete.bloggplatsen.se

headern är fortfarande den jag fick av sofie bara det att jag ädnrade från johannafanny.....

till complete :)

tycker det vart bättre :)

ha det bra!:)

  

Presentation


jag heter Johanna och jag är född 1996
Min ponny Fanny är född 1997 ett tysk ridponny/arab sto på 138cm
Jag köpte henne av en ridskola den 25/september 2009
här ser ni våran utveckling

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards