complete

Alla inlägg under maj 2010

Av Johanna - 22 maj 2010 21:50

Hejsan!:)

det är så mycket att göra så det är inte lätt att hinna med att skriva här .

Men ska göra så gott jag kna och hinner !:)

Ja, idag har jag ridit :)

hihi, nu kan jag hoppa upp på Fanny själv barbacka ^^

Ja idag har jag ridit i kanske 2 timmar totalt :) eller ja kanske 1,5 timmar :)

där i mellan iaf och ja det var jätte mysigt!

särskilt nu när man inte bahöver ha så mycket kläder på sej :D

skriver mer i morn :D

hejjs!:)

  

Av Johanna - 14 maj 2010 09:36

Hej hej!:D

ska ju vara emd och tävla på fanny på södnag :)

Har därför tränat nu ett tag :D

Evelina var med och vi hoppade och greja på :D
Vi kom upp i 80cm ,Duktig Häst! :D

    

<3

Av Johanna - 14 maj 2010 09:33

Igår var jag till stallet, hade ridit henne under dagen så vi for dit för att ta in henne från hagen :D

Haha, vi had ejätte kul i hagen!:D

Hon "lekte"

sprang runt mej i en ring, hoppade runt och hade hur kul som helst ^^

Jätte söt verkligen!:D

Ska försöka få ed mej kameran till stallet idag om inte minnet är fullt :/

Men vi får väl se :D

Ja ni, snart är det söndag, och vad händer då? :D

T-Ä-V-L-I-N-G-!

  

Av Johanna - 8 maj 2010 17:47

Hejsan!:)

ja, om ni läste rubriken så ser ni att det är något positivt som har eller kommer hända.

Jo nu, äntligen så ska det ske! :D

har skrivit i tävlings blanketen: Derbyt på ridskolan!:D

ska vara med och tävla med FANNY!<3

äntligen detta har jag längtat länge efter

det är en tävling där det är terränghinder och grejer, jag hoppas verkligen det går bra nu!:)

Har tränat bra länge nu ^^

hoppas det kommer gå bra!:)

Eftersom att transporten haft problem med bromsarna så ahr jag inte kunnat fara iväg på länge, men nu är den fixad och nu ska jag iväg!:D

Jippi!:)<3

    


Av Johanna - 7 maj 2010 06:36

Pay and jump 6/5

Ja, det vart ingenting för mej eftersom jag gjort illa armen ganska kraftigt :'/

Detta hände när jag red Fanny en dag, förra veckan nån gång, kanske berättar hur dte hände senare om jag orkar ^^

Men ja, eftersom jag haft så ont i armen så tyckte jag inte dte var nån bra ide att tävla och riskera att jag ör illa mej mer, så det blev inget.

Istället så kollade jag på när mamma hoppade :D

hon hoppade 80-90cm med Ridskolans ena häst Plexus,


Vart tvungen att ladda upp dom här bilderna ^^

        

Av Johanna - 5 maj 2010 22:02

Hejsan!:)

Nu har jag inte uppdaterat på hur länge som helst!

har gåt välsigt vlsigt lång tid sen sist, detta beror på några orsaker,

jag har inte haft internet på några dagar, och jag har varit med vänner och inte hunnit.

Men nu ska jag berätta allting som hänt under denna tid.

Men jag hinner inte berätta nu, Berättar en hel del imorgon!:)

Sov gott nu alla!:)

    

Presentation


jag heter Johanna och jag är född 1996
Min ponny Fanny är född 1997 ett tysk ridponny/arab sto på 138cm
Jag köpte henne av en ridskola den 25/september 2009
här ser ni våran utveckling

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards