complete

Alla inlägg under juni 2010

Av Johanna - 30 juni 2010 13:44

Hej där !:)

Idag red jag hem Fanny :)

galopperade med henne på lägdan och så :)

tänkte ta ner henne och hoppa henne lite på ett ställe här i närheten :)

och jag ska snart måla lite hinder hemma också :)

jag har ju "hinder" som jag använder men jag ska måla dom så dom inte smälter in i omgivningen.

har rosa,grön, gul, vit och ja kanske nån färg till jag vet inte :)

ha det så bra,:)

      

Av Johanna - 29 juni 2010 22:15

Hejsan nu kommer videon, från senaste tävlingen

en pay and jump då jag och Fanny tävlar 60cm :D vann rosett och det gick jätte bra:)

  

Av Johanna - 29 juni 2010 20:59

Hejsan! :D

min häst är ju svart, eller ja svart/mörkbrun, så därför kan jag inte rida henne då solen är som starkast, eller rida henne kan jag göra men jag kan inte rida så jag anstränger henne eller galoppera speciellt mycket och så, så därför red jag vid 7 tiden på kvällen idag :)

red "dressyr" med henne, flyttade henne en massa och så :)

samlade henne liet i galoppen och så, gjorde lite ökningar fram och tillbaka hit och dit :)

gick jätte bra, ibörjan var hon lite "svårtflyttad" åt ett håll, men sen gick det bra

kommer antagligen en ny film här snart :)

huvudsaken är att den kommer över på youtube så laddar jag upp den sen :)

Om det är någon som undrar så heter min youtube profil :dejjsii11

bara att kolla om ni vill se :)

kommer ladda upp flera filmer här senare :)

Hej så länge! :D

 

Av Johanna - 25 juni 2010 20:40

Här kommer en film, jag hoppas att den funkar nu :)

men det är i vintras då jag hade fanny i ridhuset :)

  

Av Johanna - 25 juni 2010 20:30

Hejsan! :D

jag ahr haft en väldigt stor/lång paus

men nu är jag tillbaka med nya friska tag! :D

kommer ju självklart inte berätta allting som hänt för på den här tiden har det hänt så mycket.

Men iaf, jag har haft Fanny på ridhuset 2 ggr och det har gått kanon bra!:D

av dom har två gångerna s har vi den första gången hoppade vi lite banor mellan 60-75cm :)<3

sen den andra gången hoppade jag en bana mellan 70-100 :)<3

Min häst är helt otrolig! :D<3

nu har vi hoppat 1meter vilket som var målet :)<3

enormt "stolt" över min lilla stjärna :)<3

      ni får se dom här bilderna, dom andra kommer sen, för jag orkar inte nu^^

men dom där bilderna är inte 1 meter, dom där är typ 60-70 :)

  

Presentation


jag heter Johanna och jag är född 1996
Min ponny Fanny är född 1997 ett tysk ridponny/arab sto på 138cm
Jag köpte henne av en ridskola den 25/september 2009
här ser ni våran utveckling

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards